/ Jag gillar mitt hĂ„r! đ„° Har egentligen aldrig prioriterat
Nikki
Beauty Pro
20/04/25-09:33(redigerad den 20/04/25-09:38)
Jag gillar mitt hĂ„r! đ„°
Har egentligen aldrig prioriterat mitt hÄr eller hÄrvÄrdsprodukter men har turen att ha bra hÄrkvalitet (sÀger min frisör) ÀndÄ.
Har alltid haft ganska lÄngt hÄr. Har aldrig fÀrgat, slingat eller blekt det.
Har det nÀstan alltid uppsatt Àven om det inte ser ut sÄ pÄ bilderna.
AnvÀnder nÀstan aldrig vÀrmeverktyg och tvÀttar det ca tvÄ gÄnger i veckan. Har större delen av mitt liv anvÀnt "mataffÀrsshampoo" 𫣠med nÄgra fÄ undantag. Inpackning ibland och hÄrolja de senaste Ären.
Av ekonomiska skÀl fÄr jag hÄlla mitt nya intresse begrÀnsat men det kÀnns som en helt ny och spÀnnande vÀrld, hÄrvÄrdsvÀrlden, med sÄ mycket för mig att upptÀcka. AnvÀnder för tillfÀllet bl a produkterna pÄ bild 2 och de Àr inte superdyra men dryga och kÀnns lyxiga.
Kerasilk Recovery Mask sÀljs inte pÄ KICKS. Alla finns i olika storlekar.
Klippt topparna hyfsat regelbundet har jag alltid gjort men klipper dem sedan ca ett Ă„r tillbaka ungefĂ€r var 3:e mĂ„nad istĂ€llet för 2-3 gĂ„nger per Ă„r som jag brukade. Ălskar nyklippta toppar bĂ„de för kĂ€nslan nĂ€r man borstar hĂ„ret och för att slitna toppar totalt drar ner helhetsintrycket av vilket hĂ„r som helst. Spelar ingen roll hur tjockt, lĂ„ngt eller glansigt det Ă€r.
PĂ„ den lilla bilden nederst har jag anvĂ€nt Joico K-Pak Color Therapy Luster Lock Spray. En leave-in spray som ger skydd mot vĂ€rmeverktyg och UV-strĂ„lar och som Ă€ven gör hĂ„ret mjukt och ger det jĂ€ttefin glans. âšïž
Ett tips jag fĂ„tt av Anna och som kan vara ett av de bĂ€sta jag fĂ„tt hĂ€r pĂ„ Beauty Talks! âïžđ