/ Jag gillar mitt hĂ„r! đŸ„° Har egentligen aldrig prioriterat
Nikki
Beauty Pro
20/04/25-09:33(redigerad den 20/04/25-09:38)
Jag gillar mitt hĂ„r! đŸ„°  Har egentligen aldrig prioriterat
Jag gillar mitt hĂ„r! đŸ„° Har egentligen aldrig prioriterat mitt hĂ„r eller hĂ„rvĂ„rdsprodukter men har turen att ha bra hĂ„rkvalitet (sĂ€ger min frisör) Ă€ndĂ„. Har alltid haft ganska lĂ„ngt hĂ„r. Har aldrig fĂ€rgat, slingat eller blekt det. Har det nĂ€stan alltid uppsatt Ă€ven om det inte ser ut sĂ„ pĂ„ bilderna. AnvĂ€nder nĂ€stan aldrig vĂ€rmeverktyg och tvĂ€ttar det ca tvĂ„ gĂ„nger i veckan. Har större delen av mitt liv anvĂ€nt "mataffĂ€rsshampoo" đŸ«Ł med nĂ„gra fĂ„ undantag. Inpackning ibland och hĂ„rolja de senaste Ă„ren. Av ekonomiska skĂ€l fĂ„r jag hĂ„lla mitt nya intresse begrĂ€nsat men det kĂ€nns som en helt ny och spĂ€nnande vĂ€rld, hĂ„rvĂ„rdsvĂ€rlden, med sĂ„ mycket för mig att upptĂ€cka. AnvĂ€nder för tillfĂ€llet bl a produkterna pĂ„ bild 2 och de Ă€r inte superdyra men dryga och kĂ€nns lyxiga. Kerasilk Recovery Mask sĂ€ljs inte pĂ„ KICKS. Alla finns i olika storlekar. Klippt topparna hyfsat regelbundet har jag alltid gjort men klipper dem sedan ca ett Ă„r tillbaka ungefĂ€r var 3:e mĂ„nad istĂ€llet för 2-3 gĂ„nger per Ă„r som jag brukade. Älskar nyklippta toppar bĂ„de för kĂ€nslan nĂ€r man borstar hĂ„ret och för att slitna toppar totalt drar ner helhetsintrycket av vilket hĂ„r som helst. Spelar ingen roll hur tjockt, lĂ„ngt eller glansigt det Ă€r. PĂ„ den lilla bilden nederst har jag anvĂ€nt Joico K-Pak Color Therapy Luster Lock Spray. En leave-in spray som ger skydd mot vĂ€rmeverktyg och UV-strĂ„lar och som Ă€ven gör hĂ„ret mjukt och ger det jĂ€ttefin glans. ✚ Ett tips jag fĂ„tt av Anna och som kan vara ett av de bĂ€sta jag fĂ„tt hĂ€r pĂ„ Beauty Talks! â­ïžđŸ˜
Intense Hydrating Mask 250 ml
Moroccanoil
Intense Hydrating Mask 250 ml
Hydration Discovery kit
Moroccanoil
Hydration Discovery kit
K-Pak ColorTherapy LusterLock Spray 50 ml
K-Pak ColorTherapy LusterLock Spray 50 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!