Im blue da ba di da osv... đđđš
Hemma hos oss Ă€r Melodifestivalen helig mark. Vi sjunger högt (ibland lite falskt), dansar i vardagsrummet och lever oss in i varje nummer som om vi sjĂ€lva stod pĂ„ scenen. Mina ögon glittrar frĂ„n alla paljetter, fĂ€rger, sminkningar och magiska melodier. Jag har sedan jag var barn alltid varit helt fascinerad över allas sminkningar och studerat dom i detalj. Jag har fĂ„tt sĂ„ mycket inspiration genom melodifestivalen. Jag Ă€r den som sjunger med i varje lĂ„t, oavsett om jag kan texten eller inte. Och min sambo fĂ„r dubbel underhĂ„llning đ
Att fĂ„ uppleva finalen live vore en dröm! Vi vill vara dĂ€r, kĂ€nna pulsen, se ljusen och sjunga oss hesa tillsammans med resten av publiken. Ge oss chansen att klĂ€ upp oss, leva ut vĂ„r passion och skapa ett minne för livet â vi lovar att bidra med bĂ„de energi och kĂ€rlek till musiken!
Jag tycker att jag och min fĂ€stman Ă€r den bĂ€sta duon att fĂ„ gĂ„ tillsammans pĂ„ UNDERBARA melodifestivalenfinalen đđ Vi har varit tillsammans i 12 Ă„r snart och de första Ă„ren ville han verkligen aldrig se melodifestivalen med mig hur mycket jag Ă€n försökte. Men nu(!) de senaste Ă„ren Ă€r han lika taggad som jag nĂ€r det drar igĂ„ng vilket jag tycker Ă€r sĂ„Ă„ kul för vi kan se det tillsammans och diskutera alla nummer! DĂ€rför vore det HELT otroligt roligt att fĂ„ överraska honom att se spektaklet live! Dessutom fyller han Ă„r den 19 mars sĂ„ vore en PERFEKT födelsedagspresent đđȘ©Han skulle tappa det đ„łđ«¶ DĂ„ kan vi fĂ„ en mysig helkvĂ€ll tillsammans vilket vi verkligen skulle behöva efter en lĂ„ng tids stress â€ïž
FortsÀtt utforska samhÀllet!