/ Ibland vill man en sak, men resultatet blir något helt
Irena
Beauty Pro
15/02/25-13:11
Ibland vill man en sak, men resultatet blir något helt annat. Hade planer på att ta mig tid att göra en recreate the look, men det gick inte som jag tänkt. Nytt försök nästa gång.
Tycker ändå det är viktigt att försöka vara nöjd med sig själv, trots alla små skavanker. Porer, ansiktsbehåring som jag inte orkar ta bort, när jag råkat ta en foundation i 2 toner för mörkt. När man valt att ha ett ultramatt läppstift utan att grunda med en vårande läpprodukt. När man tagit i lite för mycket med glowet för att försöka hänga med i trenderna, men du är egentligen en mattaproduktertjej. Jag är nog inte den enda som varit hård mot mig själv till och från när det kommer till utseendet. Velat ha finare hy, lite mindre näsa, lite mer markerade kindben o.s.v. Jag har till och med velat ha mindre läppar för att jag ibland tyckt att det blir vulgärt med typ röda läppstift och för mycket markerat. Tror det enda jag någonsin varit riktigt nöjd med är mina ögon. Men med åldern kommer visdom (i lagom dos) och man börjat acceptera sig själv mer och mer. Önskar alla en riktigt fin och solig lördag ☀️🌹
Kylie By Kylie Jenner
Kylie Plumping Powder Matte Lip 739 Special Energy