Hem / Beauty Looks / Här är Nyårssminket jag har planerat för iår 😈🙏🤭 Silver
Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
LeiaR
Beauty Star
11/12/23-21:29 (redigerad den 12/12/23-01:26)
Här är Nyårssminket jag har planerat för iår 😈🙏🤭 Silver
Här är Nyårssminket jag har planerat för iår 😈🙏🤭 Silver brukar ju vara det första man tänker på nyår men jag kände för att gå mot de varma färgerna som också har stor fokus under den högtiden, nämligen fyrverkerier 🎇 Har valt att göra det till en festlig look trots att färgen är rätt så vardaglig. Skillnaden är hur jag lagt upp ögonskuggan och hur mycket som arbetades på den. Hade tänkt att ha en glitter gloss på läpparna som är lite koppar och guld-aktigt. Ännu en gång har jag använt mig av paletten Maddie Ziegler the Imagination pallette och även det fantastiska oranga glittret i Orange you glad? från ColourPop 😍😍😍✨ God Jul allihopa och gott nytt år! Se till att mysa av julstämningen så mycket det går! 🥰🎄☃️💖 @Johanna @Stella
Sensai
Lash Lengthener 38°C Mascara Black