Hem / Beauty Looks / Gjorde den här sminkningen för 4-5 dagar sen och aldrig fått
Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
ASSE
Beauty Star
04/15/24-14:31
Gjorde den här sminkningen för 4-5 dagar sen och aldrig fått
Gjorde den här sminkningen för 4-5 dagar sen och aldrig fått så mycket kommentarer om min bas, fått så mycket kommentarer om vad jag använder för produkter och vad min teknik är. En av mina hemligheter är glitterbas och blanda in foundation med händerna, det är en game changer. Fick även lite nytt smink som jag testade (taggar med allt) och ska inte ljuga jag var så förvånad över hur mycket jag underskattade dessa produkter. Ett märke som jag tycker alla borde testa är BeautyAct, specifikt deras Radiant Cream Colour Bronzer Stick (jag använder i färgen Beach Breeze), den är gudomlig! Om du är ute efter nytt under så måste ni testa puder från Laura Mercier den har förändrat mitt liv😍
BeautyAct
Pro Tip Brow Eyebrowpencil Medium Brown
BeautyAct
Get Your Act Radiant
BABOR
Liquid Eyeliner Deep Black
IT Cosmetics
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Medium Tan
IT Cosmetics
Bye Bye Dark Spots Concealer 11 Fair Neutral
BABOR
Satin Duo Bronzer Blush
Clinique
Cheek Pop Blush Pink Pop
Laura Mercier
Translucent Loose Setting Powder Ultra Blur Translucent
Morphe
35MI Magic Mirrors Palette