Hem / Beauty Looks / ๐Ÿฅš๐Ÿฃ Fรถre och efter ๐Ÿฅ๐Ÿค Min hy verkar ha en naturlig kulรถr
Ta en bild pรฅ din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlรคgg pรฅ KICKS Beauty Talks รคr skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inlรคggen รคr baserad pรฅ medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har anvรคnt eller kรถpt produkten.
AnnaML
Beauty Pro
26/03/24-11:03
๐Ÿฅš๐Ÿฃ Fรถre och efter ๐Ÿฅ๐Ÿค Min hy verkar ha en naturlig kulรถr
๐Ÿฅš๐Ÿฃ Fรถre och efter ๐Ÿฅ๐Ÿค Min hy verkar ha en naturlig kulรถr av rosa, och det i kombination med blรฅ รถgon. Med det som utgรฅngslรคge, gรฅr det ens att gรถra en kaffe look? Jag รคr i valet och kvalet av att fรถrsรถka med en massa brun contouring eller bara ge upp! Som ni ser pรฅ bilderna, sรฅ med lite smink blir det noll kaffe (mรถjligtvis latte), och med mycket smink blir det halloween! (och jag blir trรถtt och uppgiven...) What liksom?! ๐Ÿ˜‚ Jag vet att det รคr tรคvling nu, men รคr det nรฅn som har nรฅgot bra tips att komma med? Sรฅ jag hamnar pรฅ rรคtt spรฅr liksom... Nรฅgon mer รคn jag som kรคmpar med detta dilemma? ๐Ÿ˜”