Hem / Beauty Looks / Fรถr denna sminlnimgen sรฅ hade jag just klippt lugg och det
Ta en bild pรฅ din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlรคgg pรฅ KICKS Beauty Talks รคr skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inlรคggen รคr baserad pรฅ medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har anvรคnt eller kรถpt produkten.
Rebecca de la Lindgren
Beauty Star
10/11/23-01:44 (redigerad den 10/11/23-01:46)
Fรถr denna sminlnimgen sรฅ hade jag just klippt lugg och det
Fรถr denna sminlnimgen sรฅ hade jag just klippt lugg och det kรฅndes som att halva ansiktet Fร–RSVANN?! ๐Ÿ˜ฏ Jag anvรคnde flera basprodukter frรฅn kicks expert calender sedan krรคmsticken som jag "satte" med puder frรฅn laura mercier, concealer frรฅn anastasia,resten bla bryn, fransar o lรคppar frรฅn kalendern. Lรคppstift รคr frรฅn beatyact :spicy saturday ๐Ÿ˜๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ med brun lรคppenna frรฅn caia. Avslutade som oftast med hรฅrspay sรฅ jag inte svettas bort allt smink... Kรคnde mig fin dรฅ faktiskt ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿข๐Ÿข men snรคlla ni.. VAD tycker ni om Luggen??? ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜’ ser inte den lite skum ut?? Eller jag??๐Ÿ˜•๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
BeautyAct
Get Your Act Radiant
L Orรฉal Paris
Infaillible 32H Fresh Wear Foundation 140 Golden Beige
KICKS Beauty Advent Calendar
The Expert 2023