/ Enda sedan jag var liten har spellistor med låtar från
Amanda
Beauty Star
25/02/25-13:18(redigerad den 25/02/25-13:20)
Enda sedan jag var liten har spellistor med låtar från
Enda sedan jag var liten har spellistor med låtar från melodifestivalen spelats på repeat. Allting ifrån Linda Bengtzing och Alcazar till Jimmy Jansson, Barbados och Charlotte Perrelli. Mitt hjärta klappar för glitter, färg och schlager. Melodifestivalen är en plats där normer bryts och läggs på hyllan. På något vis släpps alla in och finner trygghet i att vara sig själva fullt ut. Det önskar jag få uppleva om så bara för en kväll💖💫 Jag skulle gärna vilja gå med min mamma som i många år hjälpt mig genom psykisk ohälsa. Melodifestivalen är termen vi alltid haft gemensam och sett fram emot oavsett sorg och livet som ständigt är i rörelse. När min värld kändes som mörkast hittade jag ett ljus i gruppen Dolly style, som i år har chans att ta sig till final. Genom dessa tjejer utvecklades även ett intresse för makeup. Varje dag får jag möjlighet att utforska och utvecklas vilket jag uppskattar stort och tycker är väldigt vackert och ROLIGT! Jag älskar att uttrycka mig genom både musik och stil och genom smink hittar jag tillbaka till mig och den jag önskar vara🩷🩵💜💛 Danny Saucedo må aldrig vunnit festivalen, men så länge man vågar ge det en chans finns alltid en möjlighet…💌
Fortsätt utforska samhället!