Hem / Beauty Looks / en simple enkle pumpla inspirerad look nu för halloween!!
Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Ella
Beauty Pro
10/10/23-13:44 (redigerad den 10/10/23-13:48)
en simple enkle pumpla inspirerad look nu för halloween!!
en simple enkle pumpla inspirerad look nu för halloween!! Jag använde mig av james charles x morphe palett (supportrar inte honom längre, fick den i 2018)!!  En liten tutorial: 1. täck hela ditt lock med orange  2. använd en brunn orange för att skugga  3. använd concealer för att göra ett cut crease 4. guldigt glitter/shimmer över concealer  5. grönt under ögat 6. ta grönt + concealer och blanda sedan gör du en liner med blandningen 7. ta grön (inget tillagt) över det vi gjorde på förra steget för att allt ska stå i plats!! 8. ta en highlight på längs inne vid ögat sedan är du klar!! jag är inte super bra på att ge instruktioner så ursäkt om det är svårt att följa, bara fråga om du undrar något 💗 du får gärna med ta inspiration ifrån detta <3 💗 Om du skulle göra denna eller liknande snälla tagga mig!!