Hem / Beauty Looks / En Megan Fox inspirerad look! Ofta ser man bilder på Megan
Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Emelie
Beauty Beginner
10/10/23-09:24 (redigerad den 10/10/23-09:29)
En Megan Fox inspirerad look! Ofta ser man bilder på Megan
En Megan Fox inspirerad look! Ofta ser man bilder på Megan med ljusare skugga och markerad franslinje. Jag har använt en ljusare ögonskugga från Morphe för att sedan kunna markera med en svart eyeliner från Nyx för att få ögonen att poppa samt få till en klassisk cat eye. En nude läpp med liner från Linda Hallberg. För att få till en solkysst hud har hoola bronzer adderats. Jag älskar att göra fake fräknar oavsett årstid för att få mer liv i ansiktet - en stippling brush är ditt bästa redskap - tillsammans med en bronzer. Och bästa tricket för att få fransarnas böj att hålla - vattenfast mascara! Setting spray från Morphe (finaste misten) för att få allt att hålla. Jag skulle bli så glad oavsett vilken av kalendrarna som trilla in hos mig.
LH cosmetics
Infinity Glass
FLAER
111 Stippling Brush
Hoola Bronzer
Morphe
35 Tease The Season Artistry Palette
Morphe
Jumbo Continuous Setting Mist Setting Spray 184 g
Maybelline
Lash Sensational Sky High Mascara Black Waterproof
LH cosmetics
Crayon Mellow Mauve