/ En dålig bild från badrummet, har inte sminkat mig alls
Nathalie
Beauty Pro
27/11/24-14:28(redigerad den 27/11/24-14:30)
En dålig bild från badrummet, har inte sminkat mig alls
En dålig bild från badrummet, har inte sminkat mig alls annat än det jag ska visa. Jag måste sova med en ögonmask, den plattar till mina ögonfransar väldigt mycket (jag har testat flera som inte ska platta till men av olika anledningar funkar de inte alls för mig). Jag har tyckt att det har varit väldigt jobbigt, för det är otroligt tråkigt att lägga ner tid och energi på att sminka sig och så syns det inte ens att man har ögonfransar... Men jag har hittat en kombo som funkar så bra! Här har jag bokstavligen lagt typ en minut på det mer arbetade ögat. På det högra ögat på bilden har jag enbart tagit mascara och inte gjort något annat. På det vänstra ögat på bilden har jag böjt med fransböjaren från Shiseido (den enda som funkar på mig pga formen på mina ögon, andra kommer inte åt de yttre ögonfransarna hur jag än gör), tagit primer från Dior och sen samma mascara som på det andra ögat. Skillnaden är mycket större i verkligheten. Så var det en dyr investering? Ja. Var det värt det? Tusen ggr ja, det har blivit kul att sminka sig igen!
Eyelash Curler
Eyelash Curler
Diorshow Maximizer 4D Lash Primer-Serum
DIOR
Diorshow Maximizer 4D Lash Primer-Serum
Hypnôse Volume-À-Porter Mascara 01 Black
Lancôme
Hypnôse Volume-À-Porter Mascara 01 Black
Fortsätt utforska gemenskapen!