Hem / Beauty Looks / Efter att ha varit sjuk i รถver tvรฅ veckor (inskolning av
Ta en bild pรฅ din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlรคgg pรฅ KICKS Beauty Talks รคr skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inlรคggen รคr baserad pรฅ medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har anvรคnt eller kรถpt produkten.
Irena
Beauty Pro
03/09/24-10:58 (redigerad den 03/09/24-11:14)
Efter att ha varit sjuk i รถver tvรฅ veckor (inskolning av
Efter att ha varit sjuk i รถver tvรฅ veckor (inskolning av barn i februari har satt sina spรฅr ๐Ÿคฃ) och fortfarande inte helt รฅterstรคlld, dock vรครครคldigt sminksugen sรฅ kรคnde jag mig redo fรถr att testa lite av de nya produkterna jag infรถrskaffat mig den sista tiden. Jag tycker verkligen om Kylies nya foundation. Den ger medium till full tรคckning utan att se kakig ut. Bronzern och blushet รคr ocksรฅ frรฅn Kylie, รคr vรคldigt nรถjd med bรฅda รคn sรฅ lรคnge! Kรถrde รคven pรฅ en ny lรคppkombo, penna frรฅn Morphe i nyans honeymoon och lรคppglans frรฅn Nyx nyans Madeleine. Pricken รถver iet blev anastasias bryngel. Har kรถrt vรคldigt naturliga bryn hรคr, lite penna och resten gel. Kanske ska kalla detta fรถr min clean Girl look, รคven om jag har mer รคn 10 anvรคnda produkter โ€ฆ More is more som jag brukar sรคga ๐ŸŒธ
Kylie By Kylie Jenner
Power Plush Foundation 3N Neutral
Kylie By Kylie Jenner
Pressed Bronzing Powder 300 Toasty
Kylie By Kylie Jenner
Pressed Blush Powder 335 Baddie On The Block
Anastasia
Brow Freeze Gel
Porefessional Super Setter Mini 30 ml
The Porefessional Hydrate Primer Matte Mini 7,5 ml
Lashtopia Volumizing Mascara Black