/ Dessa produkter är några jag verkligen rekommendera om man
ebba.jaxe
Beauty Star
03/07/23-11:32
Dessa produkter är några jag verkligen rekommendera om man
Dessa produkter är några jag verkligen rekommendera om man är på en budget eller endast tycker det är onödigt att lägga massa pengar på dyrare märken. Dessa tre produkter kostar fint 600kr för alla. Emma S är ett märke som gör otroligt bra produkter för bra priser. Och denna cleanser tycker jag är otroligt bra på att ta bort sminket och rengöra huden, huden känns alltid fräsch efter användning och den har en god doft. Emma S cleanser är dubbelt så billig som Laneiges cleanser och gör ungefär samma sak, fast Lageiges cleanser har mer en subtil ren doft än Emma S. Kicks märke beautyact tycker jag gör extremt bra produkter, jag brukar använda deras moisturizer varje dag och deras peel ksk två gånger i veckan. Moisturizern är riktigt bra på att återfukta huden och tar bort torr hud på några dagar. Peelern är också väldigt bra på att ta bort det översta lagret av död hud, och lämnar en fräsch och ren känsla på huden. Jag tycker att många billigare produkter och märken är lika bra som de dyrare och att man kan köpa billigare produkter om man tycker de fungerar bra för din hud, dyrare produkter behöver alltså inte vara bättre.
3% AHA Dual Peel Cleanser 100 ml
BeautyAct
3% AHA Dual Peel Cleanser 100 ml
HydraRepair Melting Eye Cream 10 ml
BeautyAct
HydraRepair Melting Eye Cream 10 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!