Hem / Beauty Looks / Dagens look - ☕️ and plum. Mina favoritfärger när det
Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Irena
Beauty Pro
25/11/23-12:47 (redigerad den 25/11/23-13:23)
Dagens look - ☕️ and plum.   Mina favoritfärger när det
Dagens look - ☕️ and plum. Mina favoritfärger när det kommer till smink är definitiv 50 shades of brown och olika nyanser av lila. Detta är även den sminkning som jag brukar hålla mig till under decembers alla firanden och festligheter 🥂 Jag är ju alltid på jakt efter det perfekta bruna läppstiftet med svag nyans av lila och eftersom jag inte kan hitta det så testade jag att mixa två olika läppstift i brunt och rosa idag. Tror inte jag behöver leta mer 😁 Nyklippt vart man också idag. Återstår bara att välja en ny hårfärg inför det nya året som kommer. Har inte riktigt bestämt mig ännu. Går ej att tagga alla produkter. Har idag ett blush i nyansen heliotrope från Rose Inc och foundation från Huda Beauty. Trevlig lördag önskar jag er alla ☕️ Jag nominerar @Nikki @Anna och @Jabeen ⭐️
NYX Professional Makeup
Ultimate Color Palette 16-pan 05W Warm Neutrals
Max Factor
2000 Calorie Pro Stylist Mascara Black