Hem / Beauty Looks / ๐ŸŒณ Clean Girl Look ๐Ÿค๐ŸŒณ Clean Girl Look รคr fรถr mig en sรฅ
Ta en bild pรฅ din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlรคgg pรฅ KICKS Beauty Talks รคr skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inlรคggen รคr baserad pรฅ medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har anvรคnt eller kรถpt produkten.
Nikki
Beauty Pro
17/03/24-10:16
๐ŸŒณ Clean Girl Look ๐Ÿค๐ŸŒณ  Clean Girl Look รคr fรถr mig en sรฅ
๐ŸŒณ Clean Girl Look ๐Ÿค๐ŸŒณ Clean Girl Look รคr fรถr mig en sรฅ naturlig och osminkad look som mรถjligt! Normalt har jag inte foundation en ledig dag ute i skogen men dรฅ solen skiner frรฅn en klarblรฅ himmel och jag inte kรถpt nya solskyddsprodukter รคnnu fick det bli sรฅ. Bรฅde dagkrรคm och foundation med SPF fรฅr tillsammans skydda min vinterbleka hud idag. Svagt fรคrgad och รฅterfuktande lรคppprodukt frรฅn IDUN Minerals (ocksรฅ den med SPF). Och en mascara frรฅn Clinique som รคr bra om man har kรคnsliga รถgon, anvรคnder kontaktlinser eller besvรคras av allergi (hรถga halter av al-pollen idag). Tips! Anvรคnd en foundation med lรคttare tรคckning fรถr en naturlig Clean Girl Look (eller ingen alls). ๐Ÿค
Clinique
Moisture Surge SPF 25 Face Cream 30 ml
L Orรฉal Paris
Infaillible More Than Concealer 320 Porcelain
Lumene
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation Ultra Light
IDUN Minerals
Oil-Infused Tinted Lip Elixir Linnea
Clinique
High Impact Mascara Black