/ På min önskelista är dessa riktiga godingarna🥹❤️ Min dröm
Erica
Beauty Star
06/12/24-07:13(redigerad den 06/12/24-07:20)
Paradoxe EdP 50 ml
Prada
Paradoxe EdP 50 ml
TRUTH Banana bright+ eye crème 15 ml
TRUTH Banana bright+ eye crème 15 ml
Mini Radiant Creamy Concealer Crème Brûlée
NARS
Mini Radiant Creamy Concealer Crème Brûlée
Ultra Facial Cream Refill 150 ml
Ultra Facial Cream Refill 150 ml
På min önskelista är dessa riktiga godingarna🥹❤️ Min dröm är att skapa en rutin med få men riktigt bra produkter. Vad jag lägger på min hud känns viktigt för mig, men även den hållbara aspekten♻️ 💕🫶🏼 Jag älskar Prada Paradoxe parfymen, och likaså min mamma. Speciellt då man kan köpa refillen när den slut, hållbart och ekonomiskt! Hade varit så kul att få dela denna med henne 👏🏻🌟🌲 likaså med Kiehls Ultra facial cream. Jag har haft 50ml innan och sparat burken, då det så praktiskt finns en refill! Jag blev helt förälskad i den krämen, perfekt för att vakna upp återfuktad denna kalla vinter. Ögonkrämen har jag hört ska vara den absolut bästa på marknaden! Ljusa upp under ögonen med återfukt med hjälp av vitamin C🍊 2025 vill jag känna mig säker i mig själv - med och utan smink. Därför är en bra hudvårdsrutin ett perfekt sätt att känna mig självsäker💋 Och slutligen Nars concealer har jag alltid velat testa. Min concealer från Beauty Act i luminous (tips!!!) har tagit slut och är sugen på att testa denna OG! Ska vara krämig, perfekt täckande och inte creasa😍 Hoppas jag har tur att detta får ramla ner i min skorsten🙈🥰🎅🎄 Det är dessa lite lyxigare grejer som verkligen sätter guldkant i vardagen för mig🥹❤️✨ Erica
Fortsätt utforska gemenskapen!