/ Mitt Beauty Kit, dofter som betyder mycket för mig 🌟 Prada
Dodo
Beauty Star
07/12/24-21:56(redigerad den 08/12/24-15:24)
Paradoxe EdP 50 ml
Prada
Paradoxe EdP 50 ml
Lost Cherry EdP 50 ml
Tom Ford
Lost Cherry EdP 50 ml
Delina Exclusif Parfum 75 ml
Delina Exclusif Parfum 75 ml
J'adore L'Or 80 ml
DIOR
J'adore L'Or 80 ml
Mitt Beauty Kit, dofter som betyder mycket för mig 🌟 Prada Paradoxe Den hĂ€r parfymen Ă€r helt enkelt jag i en flaska. frĂ€sch, stark och samtidigt varm. Perfekt för att ge mig sjĂ€lvförtroende varje dag. 🌟 Tom Ford Lost Cherry En doft jag alltid har velat ha! Den Ă€r bĂ„de söt och spĂ€nnande, och jag Ă€lskar tanken pĂ„ att bĂ€ra nĂ„got som kĂ€nns sĂ„ speciellt. 🌟 Parfums De Marly Delina En romantisk och elegant doft som gör varje dag lite finare. Jag ser framför mig att anvĂ€nda den till bĂ„de vardag och fest. 🌟 Dior J’adore klassikern! Den hĂ€r doften fĂ„r mig alltid att kĂ€nna mig bĂ„de stark och feminin och det Ă€r en parfym jag verkligen vill ha i min samling. Parfymer Ă€r en stor del av mitt liv, de lyfter inte bara min stil utan hjĂ€lper mig att minnas speciella stunder och kĂ€nna mig som den bĂ€sta versionen av mig sjĂ€lv. Att fĂ„ vinna detta kit skulle vara helt fantastiskt och verkligen göra min jul! Tack KICKS för att ni ger oss chansen att drömma och önska stort. â€ïžđŸ™đŸ»
FortsÀtt utforska gemenskapen!