/ Mina favoriter för en ordentligt fest-preppad hud med
Olivia
Beauty Pro
05/12/22-13:04
NARS
Light Reflecting Foundation Deauville
Algologie
Gommage Des Vagues - Hydra-Refreshing Exfoliating Cream 50 ml
Algologie
Nuit Des Vagues - Hydra-Replenishing Sleeping Mask 50 ml
Morphe
Champagne Glow Artistry Palette
Mina favoriter för en ordentligt fest-preppad hud med massvis av glow!
Steg ett: Kvällen innan börjar jag alltid med att exfoliera huden för att få bort alla döda hudceller och få huden ännu mer strålande. Här är min favorit Algologie Des Vagues Hydra refreshing exfoliating cream. En skonsam men effektiv creme peeling som passar alla hudtyper. 🌟
Steg två: För att boosta huden lite extra innan makeup så applicerar jag Algologie Sleeping mask för att verkligen få en fuktbomb! Det här är ett knep jag lärt mig Backstage på plåtningar och visningar, ta din nattmask eller en rik kräm och låt den sitta i ca 10-15 minuter innan du torkar bort överflödet och sedan börjar applicera makeupen. Det gör att huden kommer få mer lyster men cokså att makeupen kommer se naturligare och fräschare ut längre! Hett tips ny under vinterns kyliga festkvällar. 💦
Favoritfoundation är såklart Nars light reflecting foundation! Den är så lätt i konsistensen men täcker och jämnar ut så bra. Man kan verkligen vara 100% säker på att alla bilder som tas under kvällen kommer se helt fantastiska ut!
Annan smidig favorit är morphe Glow artistry eyeshadow palette. Den har alla färger jag kan tänkas behöva inför alla julen festligheter i ett väldigt smidigt format! Såklart parat med mina favoritfransar från Ardell! 😍