/ MIN ÖNSKELISTAđŸ«¶đŸŒđŸ€¶đŸŒđŸŽ„â˜ƒïž Jag önskar mig olaplexkittet dĂ„
Julia
Beauty Beginner
05/12/24-15:11
In Good Repair Strength & Shine Gift Box
Olaplex
In Good Repair Strength & Shine Gift Box
Ready Set Fix 100 ml
IDUN Minerals
Ready Set Fix 100 ml
PowerBright Dark Spot System
Dermalogica
PowerBright Dark Spot System
Line + Define Lip Pencil Pavla Red
Line + Define Lip Pencil Pavla Red
MIN ÖNSKELISTAđŸ«¶đŸŒđŸ€¶đŸŒđŸŽ„â˜ƒïž Jag önskar mig olaplexkittet dĂ„ jag har provat hĂ„roljan av en kompis och blev heeelt kĂ€r. SĂ„ sjukt bra och mitt hĂ„r blev sÄÄÄ bra. Nu hade jag verkligen velat prova alla deras produkter!đŸ’đŸŒâ€â™€ïžđŸ’đŸŒâ€â™€ïžđŸ’đŸŒâ€â™€ïž ska Ă€ven göra vĂ€rnplikten snart, dĂ„ tror jag risken Ă€r stor att mitt hĂ„r kommer fallera totaltđŸ€Ł hade passat perfekt om jag kunde vĂ„rda hĂ„ret med lite Olaplex dĂ„! Önskar mig Ă€ven Iduns Settingspray. Har hört sĂ„ bra om den produkten och hade verkligen velat prova sjĂ€lv! Vem vill inte att sminket hĂ„ller hela dagen liksom😉 en lĂ€pp penna önskar jag mig ocksĂ„ dĂ„ mina har försvunnit av nĂ„n outgrundlig anledning
đŸ„Č🙃🙃 Till det jag kanske allra mest hade behövt. Dermalogica produkter i just serien dark spots. Har just kommit ut ur min akneperiod, Ă€ntligen! Meeeen det Ă€r tyvĂ€rr kvar massvis med mörka Ă€rr som aldrig verkar vilja försvinna. Jag har inte heller rĂ„d med dyr hudvĂ„rd eller ansiktsbehandlingar vilket gör att dessa produkter hade hjĂ€lp mig sÄÄÄ sjukt mycketđŸ«¶đŸŒđŸ«¶đŸŒđŸ«¶đŸŒđŸ«¶đŸŒ Kraaam
FortsÀtt utforska gemenskapen!