/ Min önskelista just nu đŸ«¶đŸŒâ„ïžđŸŽ„HĂ€r Ă€r nĂ„gra produkter jag
Linn
Beauty Pro
05/12/24-13:00(redigerad den 05/12/24-13:02)
Björn Axén Tools - Magic Style Brush 38 mm
OBH Nordica
Björn Axén Tools - Magic Style Brush 38 mm
Luminous Silk Foundation 3
Armani
Luminous Silk Foundation 3
The Scent For Her EdP 100 ml
Hugo Boss
The Scent For Her EdP 100 ml
Extra Dimension Blush Into The Pink
MAC
Extra Dimension Blush Into The Pink
Min önskelista just nu đŸ«¶đŸŒâ„ïžđŸŽ„HĂ€r Ă€r nĂ„gra produkter jag drömmer om att fĂ„ lĂ€gga till i min samling och varför de Ă€r sĂ„ efterlĂ€ngtade 🎁   1. Hugo Boss The Scent For Her EdP 50 ml Jag har redan tvĂ„ andra Hugo Boss-parfymer som jag Ă€lskar, och jag fĂ„r alltid komplimanger nĂ€r jag bĂ€r dem. De har verkligen blivit signaturdofter för mig! Nu vill jag utöka min kollektion med The Scent For Her, en elegant och mjuk doft som kĂ€nns som den perfekta vardagsfavoriten đŸ«¶đŸŒ    2. OBH Nordica Björn AxĂ©n Tools - Magic Style Brush 38 mm Min nuvarande varmluftsborste Ă€r över tio Ă„r gammal, och det Ă€r verkligen dags för en ny!đŸ˜…đŸ‘±đŸŒâ€â™€ïž Jag Ă€lskar att fixa mitt hĂ„r och kĂ€nna mig extra fin, och med denna borste skulle jag kunna skapa snygga frisyrer med enkelhet.   3. Armani Luminous Silk Foundation (fĂ€rg: 3 eller 4, mĂ„ste testa i butik först) Den hĂ€r foundationen har jag hört sĂ„ mycket gott om pĂ„ sociala medier. Jag har tidigare hĂ„llit mig till budgetalternativ, men det vore fantastiskt att fĂ„ testa denna lyxiga variant. Den sĂ€gs ge en vacker, naturlig lyster och kĂ€nnas lĂ€tt pĂ„ huden; helt perfekt för mig som vill unna mig nĂ„got extra och höja min sminkrutin ✹    4. MAC Extra Dimension Blush (Into The Pink) Det hĂ€r rouget Ă€r en klassiker i min sminkvĂ€ska! Jag har köpt det om och om igen för att jag Ă€lskar det. Min senaste tog precis slut (sprucken), och jag kan inte tĂ€nka mig nĂ„got annat Ă€n detta. Den skimrande rosa nyansen gör det till en favorit som aldrig gör mig besviken 💗
FortsÀtt utforska gemenskapen!