Till KICKS.se
Logga in/Registrera
Hem
đ
Ăr du ny pĂ„ Communityt?
Â
SÄhÀr kommer du igÄng!
Beauty Talks
Alla inlÀgg
Beauty Chatroom
Beauty Kits
Beauty Routines
Help a shopper!
Aktiviteter
Beauty Tester reviews
Competition Time!
Testprodukter
Makeup
Makeup-inlÀgg
Följ en Makeup-artist
Makeup Looks
HudvÄrd
HudvÄrdsinlÀgg
FrÄga vÄra hudterapeuter
Följ vÄr hudterapeut
Följ vÄr farmaceut!
HÄrvÄrd
HÄrvÄrdsinlÀgg
Hair Looks
Doft
DoftinlÀgg
MÄnadens Doft!
KICKS
KICKS Official
KICKS Beauty Experts
Brand Ambassadors
Hantera kanaler
SÄhÀr kommer du igÄng!
InstÀllningar för cookies
Webbplatskarta
Cookie policy
Integritetspolicy
AnvÀndarvillkor
Hem
/
Beauty Kits
/
Min önskelista just nu đ«¶đŒâïžđHĂ€r Ă€r nĂ„gra produkter jag
Linn
Beauty Pro
05/12/24-13:00
(redigerad den 05/12/24-13:02)
OBH Nordica
Björn Axén Tools - Magic Style Brush 38 mm
Armani
Luminous Silk Foundation 3
Hugo Boss
The Scent For Her EdP 100 ml
MAC
Extra Dimension Blush Into The Pink
Min önskelista just nu đ«¶đŒâïžđHĂ€r Ă€r nĂ„gra produkter jag drömmer om att fĂ„ lĂ€gga till i min samling och varför de Ă€r sĂ„ efterlĂ€ngtade đ 1. Hugo Boss The Scent For Her EdP 50 ml Jag har redan tvĂ„ andra Hugo Boss-parfymer som jag Ă€lskar, och jag fĂ„r alltid komplimanger nĂ€r jag bĂ€r dem. De har verkligen blivit signaturdofter för mig! Nu vill jag utöka min kollektion med The Scent For Her, en elegant och mjuk doft som kĂ€nns som den perfekta vardagsfavoriten đ«¶đŒ 2. OBH Nordica Björn AxĂ©n Tools - Magic Style Brush 38 mm Min nuvarande varmluftsborste Ă€r över tio Ă„r gammal, och det Ă€r verkligen dags för en ny!đ đ±đŒââïž Jag Ă€lskar att fixa mitt hĂ„r och kĂ€nna mig extra fin, och med denna borste skulle jag kunna skapa snygga frisyrer med enkelhet. 3. Armani Luminous Silk Foundation (fĂ€rg: 3 eller 4, mĂ„ste testa i butik först) Den hĂ€r foundationen har jag hört sĂ„ mycket gott om pĂ„ sociala medier. Jag har tidigare hĂ„llit mig till budgetalternativ, men det vore fantastiskt att fĂ„ testa denna lyxiga variant. Den sĂ€gs ge en vacker, naturlig lyster och kĂ€nnas lĂ€tt pĂ„ huden; helt perfekt för mig som vill unna mig nĂ„got extra och höja min sminkrutin âš 4. MAC Extra Dimension Blush (Into The Pink) Det hĂ€r rouget Ă€r en klassiker i min sminkvĂ€ska! Jag har köpt det om och om igen för att jag Ă€lskar det. Min senaste tog precis slut (sprucken), och jag kan inte tĂ€nka mig nĂ„got annat Ă€n detta. Den skimrande rosa nyansen gör det till en favorit som aldrig gör mig besviken đ
HudvÄrd
Parfym
TĂ€vling
FortsÀtt utforska gemenskapen!
Uppdrag
TĂ€vlingar
Produkttestning