/ Min ”omöjliga” wishlist. Att jag gillar parfymer är ett
Sura
Beauty Pro
05/12/24-13:22(redigerad den 05/12/24-13:33)
Goddess EdP 50 ml Gift Box
Burberry
Goddess EdP 50 ml Gift Box
Dama Bianca EdP 100 ml
Dama Bianca EdP 100 ml
Italica EdP 100 ml
Italica EdP 100 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Prada
Paradoxe EdP 50 ml
Min ”omöjliga” wishlist. Att jag gillar parfymer är ett understatement :) Dessa dofter beskriver min resa genom universitetslivet. Jag är snart färdig med första terminen av sista året och ojj vilken karusell det har varit. Majoriteten av tiden (90%) hatade jag det jag pluggar till, resterande tid var lite bitter-sweet. Jag kände mig alltid osäker på om jag valde rätt utbildning, och är det fortfarande. Om jag ens kommer jobba med detta är väldigt osäkert men jag får tänka på det när det närmar sig ännu mer. There is just something sweet about that ( anledningen till varför jag valde dessa parfymer men också för jag gillar söta/ gourmand -men inte riktigt gourmand-dofter, lite fräscha som Burberry goddess). Dessa hoppas jag blir present till mig själv för hur mycket jag har kämpat med att fortsätta med något jag inte tyckte om på ett bra tag. 🫶🏼🫶🏼 Dama bianca- Vill man dofta som en ängel så är denna parfym rätt för dig. Italica- en otrolig gourmand doft men mandlar, mjölk, saffran, vanilj mm. Perfekt för vintern och för en nystart på året. Burberry goddess- inte lika gourmand men fortfarande söt och har ingefära not, som på mig ger en fräsch doft, också perfekt för detta väder, som ett ljus i mörkret. Prada paradoxe- en klassisk blommig- amber doft som är så otrolig. Vill man känna sig självsäker trots osäkerhet/ dåligt förtroende, så är denna parfym perfekt! Min systers absoluta favorit parfym, och förhoppningsvis hennes julklapp!
Fortsätt utforska gemenskapen!