/ Min favorit mascara är: Lash idole mascara 01 black
Yohanna
Beauty Star
16/05/24-17:35(redigerad den 16/05/24-17:37)
La Nuit Trésor Le Parfum EdP 50 ml
La Nuit Trésor Le Parfum EdP 50 ml
Lash Idôle Mascara Black
Lancôme
Lash Idôle Mascara Black
L'Absolu Gloss Sheer Lipgloss 222 Beige Muse
Lancôme
L'Absolu Gloss Sheer Lipgloss 222 Beige Muse
Min favorit mascara är: Lash idole mascara 01 black Lancome är ett märke jag skulle kalla lyx i vardagen för när jag vill känna mig lite extra fin och lite lyxigare är det dem produkterna jag räcker mig till, jag äger bara tre och det är dessa tre under mig. Parfymen som heter " La nuit Tresor " tycker jag är en otroligt trevlig kvällshäng parfym med toppnoter av litchi och hallon, sedan hjärtnoten är ros och basnoterna är vild vaniljorkidee, patchouil och papyrus. Spännande, sexig och väldigt elegant doft enligt mig själv. Får ofta mycket komplimanger när jag har den på mig. Sen är det deras mascara " Lash idole mascara " som jag tycker väldigt mycket om, det är en gummi borste som är lite böjd vilket passar mina ögon. Jag har lite mindre ögon så många borstar känns för stora och klumpiga för mina korta fransar, så denna är perfekt. Sen är alltid ett lippgloss ett måste i min väska och på mig vart jag än ska, deras " L'absolu gloss sheer lipgloss " i färgen " Beige muse " är en återkommande produkt jag ofta använder mig utav. Jag gillar hur den känns på läpparna och hur fint lyster det ger. Rekommenderar verkligen!
Fortsätt utforska gemenskapen!