/ Jag skulle älska att vinna mitt Beauty Kit eftersom jag har
Elisabeth
Beauty Pro
05/12/24-22:11
Clarifying Detox Shampoo 236 ml
Clarifying Detox Shampoo 236 ml
Backstage Face Glow Palette 001 Universal
Backstage Face Glow Palette 001 Universal
Shape & Sculpt Lip Liner Tempt 3
Shape & Sculpt Lip Liner Tempt 3
Extra Strength Dream Coat Styling 200 ml
Colorwow
Extra Strength Dream Coat Styling 200 ml
Jag skulle älska att vinna mitt Beauty Kit eftersom jag har valt produkter som är både mångsidiga och perfekta för att uppgradera min skönhetsrutin:Hourglass Shape & Sculpt Lip Liner Tempt 3 – För mig handlar en perfekt look om detaljer, och denna läpppenna är både elegant och precis. Den hjälper mig skapa definition och en hållbar look som passar till allt.Color Wow Extra Strength Dream Coat Styling (200 ml) – Mitt hår behöver kärlek och skydd mot fukt, och den här produkten är min dröm för att få silkeslent, frissfritt hår som håller hela dagen.Dior Backstage Face Glow Palette (001 Universal) – Jag älskar en naturlig glow, och den här paletten är som en konstnärspalett för ansiktet – perfekt för att lyfta fram mina bästa drag!Clarifying Detox Shampoo (236 ml) – En ren och fräsch hårbotten är grunden för allt. Detta schampo detoxar på djupet och ger mitt hår nytt liv.Dessa produkter är min perfekta kombination för att känna mig självsäker och redo för allt – från vardag till fest. Jag hoppas verkligen att få chansen att vinna och förverkliga min drömrutin!
Fortsätt utforska gemenskapen!