/ Jag måste säga att Sí är en klassisk parfym som jag gillat
Sara
Beauty Star
25/09/23-07:27
Sì EdP 30 ml
Armani
Because It's You EdP 50 ml
Jag måste säga att Sí är en klassisk parfym som jag gillat väldigt mycket, som verkligen doftar kvinnligt. Påminner mig mycket om en period i livet där jag verkligen kämpa mig med mitt självförtroende. Därför hade de varit extra kul att testa den nya intense i en ny del av livet.
För mig handlar de om att må bra från insidan. Därför har alltid träning varit en del av sakerna jag gör för att boosta mitt självförtroende. Jag känner mig nästan oövervinnlig när jag känner mig sådär stark efter ett pass 😉💪🏼