/ Jag har valt två olika serum som man kan använda beroende på
Sofia
Beauty Beginner
27/05/21-08:50
Advanced Night Repair Eye Supercharged Complex 15 ml
Advanced Night Repair Eye Supercharged Complex 15 ml
Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex 30 ml
Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex 30 ml
Advanced Night Repair Intense Reset Concentrate 20 ml
Estée Lauder
Advanced Night Repair Intense Reset Concentrate 20 ml
Revitalizing Supreme+ Bright Power Day cream 50 ml
Revitalizing Supreme+ Bright Power Day cream 50 ml
Jag har valt två olika serum som man kan använda beroende på ens hudproblem. Ifall man är mycket stressad, huden är irriterad och kan inte slappna av så bör man börja med Advanced Night Repair Intense Reset Concentrate. Den arbetar intensivt för att lugna ner huden och förser med mycket fukt. Annars, i vanliga fall börjar jag med Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex som bokstavligen reparerar och återuppbygger huden. Huden återfuktas, jämnas till och glänser. Den hjälper till att skydda huden från miljöpåverkningar, föroreningar och UV-strålningar. Min hud älskar serumet. Jag använder den minst 2 gånger om dagen på hela ansiktet och flera gånger på områden som jag tycker behöver mer vård. Jag fortsätter med Revitalizing Supreme Bright som jag nyligen börjat använda och är jättenöjd med. En superlen och lätt kräm som snabbt absorberas av huden. Den ger en svag glans, återfuktar, reparerar ålderstecken och hjälper till att minska mörka fläckar. Jag avslutar med ögonkrämen som reparerar alla ålderstecken för just ögats område. En väldigt lätt, fräsch och snabbt absorberande ögonkräm. Den ger lite glans när man väl applicerar den som sen försvinner. Så tillsammans utgör dessa krämer mästerverk! De jobbar på allt som huden behöver och lite till. Ett måste ha för sin vardag! #tävling
Fortsätt utforska gemenskapen!