/ Jag har listat varför jag valt var och en utav produkterna i
Josefin
Beauty Beginner
05/12/24-14:00
Fame Intense EdP 50 ml
Kérastase
Blond Absolu Cicanuit Night Serum 90 ml
Kérastase
Fresh Affair Dry Shampoo 150 ml
XLASH
Rejuvenating Eye Gels
Jag har listat varför jag valt var och en utav produkterna i mitt beauty kit här nedan✨
1. Denna parfym är DEN parfymen, man känner sig feminin, lyxig och som en riktig boss-girl. Min absoluta favorit parfym som passar till varje tillfälle man vill få en confident boost och till kvällar med mera. Kan inte nog rekommendera denna.
2. Kérastase är mitt absoluta favorit hårvårds märke, har kikat på detta natt serum ett tag men har ännu inte köpt den. Ser så mycket bra recensioner och då mitt hår är blekt så behöver de all fukt man kan få🤍
3. Återigen Kérastase då jag inte har något torrschampo som passar mitt hår och som jag känner verkligen gör någon skillnad. Hade så gärna viljat testa detta!
4. Sist och absolut inte minst, Eye gels från Xlash. Jag är väldigt känslig kring mina ögon pga eksem som kan komma speciellt denna årstid, därför är jag väldigt noggrann med vad jag använder runt ögonområdet. Dessa har jag läst väldigt mycket bra och tidigare haft andra Eye gels från Xlash, vem tackar nej till fukt speciellt denna årstid. ❄️