/ Jag har alltid varit ett STORT fan av buxom. Deras
Emma
Beauty Pro
02/10/23-04:58
Power-full Plump Lip Balm First Crush
Buxom
Power-full Plump Lip Balm First Crush
Full-On Plumping Lip Polish Dolly
Buxom
Full-On Plumping Lip Polish Dolly
Wanderlust™ Primer-Infused Blush Dolly
Buxom
Wanderlust™ Primer-Infused Blush Dolly
Jag har alltid varit ett STORT fan av buxom. Deras läppprodukter testade jag första gången för ca 5 år sedan, sen dess har jag alltid haft ett lip balm och ett gloss i min väska. Det jag gillar med Balmet är att det är så fint till vardags, och det är både återfuktande och ger lite färg, perfekt när man bara vill se fräsch ut, utan för mycket färg på läpparna på jobbet. Varför jag vill deras gloss är för att den ger så mycket fin färg, återfuktar och plumpar. Innan jag testade detta märke behövde jag ha ett läppstift och ett balm med mig, för att läppstift ger färg men torkar ut mina läppar. Nu behöver jag bara ha med mig glosset, för den ger både färg och fukt! Jag behöver alltid ha något på läpparna, osminkad eller sminkad. Känner mig naken annars. Deras blush ger också så fin färg, men lägger sig naturligt! Varför jag ska vinna är för att jag är så besatt av läppprodukter, och att jag älskar buxoms. Många av dessa produkter har jag velat testat, men inte kunnat pga studentbudget. Jag borde också vinna för att jag är ett riktigt fan av Buxom, och hos mig kommer inte produkterna bara bli lagda och bortglömda i ett skåp.
Fortsätt utforska gemenskapen!