/ Jag är så glad över att få delta i KICKS tävling och skapa
Fatma
Beauty Beginner
05/12/24-22:53
Paradoxe EdP 50 ml
Prada
Paradoxe EdP 50 ml
Gucci Guilty Pour Femme EdP Intense 30 ml
Gucci
Gucci Guilty Pour Femme EdP Intense 30 ml
Forever Glow Star Filter Complexion Sublimating Fluid 2 N Neutral
DIOR
Forever Glow Star Filter Complexion Sublimating Fluid 2 N Neutral
Forever Skin Perfect Foundation Stick 3 N Neutral
DIOR
Forever Skin Perfect Foundation Stick 3 N Neutral
Jag är så glad över att få delta i KICKS tävling och skapa mitt eget Beauty Kit med mina absoluta favoritprodukter! KICKS är min go-to-butik för skönhet och hudvård – deras fantastiska utbud och service gör att jag alltid hittar det jag behöver. Att få möjligheten att vinna dessa underbara produkter är verkligen en dröm!Mitt Beauty Kit innehåller följande fyra favoriter:1.[1] – En perfekt parfym som både känns lyxig och tidlös. Doften är helt fantastisk och gör att jag alltid känner mig självsäker och elegant.2.[2] – En hudvårdsprodukt som gör underverk för min hy! Jag har aldrig testat något liknande och den är en räddare i nöden för min dagliga rutin.3.[3] – Den här makeup-produkten ger ett naturligt resultat som håller hela dagen. Det är min hemlighet för en flawless look!4.[4] – En foundation/concealer som är ett måste för mig. Täcker alla ojämnheter och ger en perfekt finish – en riktig hjälte i mitt kit.KICKS ni har verkligen allt man behöver för att känna sig sitt bästa, och jag är så tacksam för möjligheten att delta i tävlingen och visa upp mitt personliga kit🤩. Tack för att ni alltid levererar produkter av högsta kvalitet och för att ni inspirerar mig varje dag!😘❤️Håller tummarna! ✨💄
Fortsätt utforska gemenskapen!