/ Jag älskar verkligen att dofta gott dygnet runt. För mig är
Seham
Beauty Beginner
05/12/24-19:10
Santal Dān Shā EdT 100 ml
Armani Privé
Santal Dān Shā EdT 100 ml
Orchidée Vanille EdP 75 ml
Van Cleef and Arpels
Orchidée Vanille EdP 75 ml
Lira EdP 100 ml
Lira EdP 100 ml
Bois Doré EdP 75 ml
Van Cleef and Arpels
Bois Doré EdP 75 ml
Jag älskar verkligen att dofta gott dygnet runt. För mig är varje doft som en egen karaktär i en berättelse – en berättelse som skapas i stunden och som senare påminner mig om fina minnen. Parfymer är inte bara dofter, de cirkulerar i samma begreppssfär som vår subjektiva fantasi och formar hur vi upplever oss själva och omvärlden. Därför anser jag att man bör välja sin doft med stor omsorg. Den ska spegla ens personlighet och kännas som en naturlig förlängning av vem man är.  Van Cleef & Arpels Orchidée Vanille är perfekt för dem som söker en elegant, romantisk och subtil gourmanddoft. Van Cleef & Arpels Bois Doré Bois Doré är en rik och lyxig träig orientalisk doft. Vilket är perfekt för kalla dagar eller kvällar och passar dem som älskar djupa och fylliga dofter med en hint av mystik. Xerjoff Lira är en dekadent och förförisk gourmanddoft som en dessert i en flaska – rik, elegant och helt oemotståndlig. Armani Privé Santal Dan Sha är en delikat och elegant doft för dem som vill bära något diskret men ändå fängslande, särskilt vid tillfällen som kräver lugn och självförtroende.– en berättelse som skapas i stunden och som senare påminner mig om fina minnen. Parfymer är inte bara dofter, de cirkulerar i samma begreppssfär som vår subjektiva fantasi och formar hur vi upplever oss själva och omvärlden. Därför anser jag att man bör välja sin doft med stor omsorg. Den ska spegla ens personlighet och kännas som en naturlig förlängning av vem man är.” Vad tycker du? Skulle du vilja lägga till eller ändra något?
Fortsätt utforska gemenskapen!