Hem / Beauty Kits / • Jag älskar att ha en mer ✨lystergivande✨ bas. Särskilt nu
Linnéa
Beauty Pro
13/03/24-13:19 (redigerad den 13/03/24-13:23)
Lancôme
Lash Idôle Mascara Waterproof
Lancôme
Advanced Génifique Youth Activating Concentrate Serum 30 ml
Lancôme
Advanced Génifique Yeux Light Pearl Eye Cream 20 ml
Hydra Zen Dry Skin Day Cream 50 ml
• Jag älskar att ha en mer ✨lystergivande✨ bas. Särskilt nu under vinterhalvåret då jag har ganska torr hy som även är glåmig och matt. Så känner jag mig alltid mer fin och fräsch med en Glowig bas 💫 • Foundation-nyansen som ser ut att passa mig bäst är: N120 💛 Enligt mina egna erfarenheter och även vad jag fått höra av vänner så är bra och återfuktande hudvård det viktigaste verktyget för att sminket ska se bäst ut och sitta under hela dagen. Därmed har jag tagit med några hudvårds-favoriter från Lancôme i mitt Beauty Kit 🧴💄 Det innehåller superbra hudvårdsprodukter som fyller på huden med massa fukt 💦Jag tog såklart även med min absolut favorit mascara någonsin som också är från Lancôme!Några andra viktiga tips för en långvarig makeuplook är att använda rätt typ av foundation och eventuella Bronzer & Rouge som är passande för just DIN hudtyp. Och sist men absolut inte minst - Vi får inte glömma att avsluta med Setting Spray för att ge vår snygga sminkning ännu en fungerande produkt som gör att sminket sitter kvar länge utan att kvalitén blir sämre 😍