/ Har blivit förälskad och obsessed med leka med hår färg och
Monique
Beauty Pro
22/06/21-07:04
Color Shot Washout Lilac Pink 50 ml
Björn Axén
Color Shot Washout Lilac Pink 50 ml
Color Shot Washout Pink 50 ml
Björn Axén
Color Shot Washout Pink 50 ml
Maria Nila Luminous Colour Gift Box Colour Gift Box
Maria Nila Luminous Colour Gift Box Colour Gift Box
Hydre Deep Moisturizing Treatment 150 ml
Hydre Deep Moisturizing Treatment 150 ml
Har blivit förälskad och obsessed med leka med hår färg och våga vara annorlunda!! De de viktigaste, alltid! Var dej själv! De som gör dej glad, mår bäst i vår egen skin, och bekväm i dej själv! Npgot jag alltid stått för och varit men nu tog jag steget från naturlig rödhårig , till svart sen lila .. sen blev de blekning ( tog mycket stryk på mitt hår ) så @SebastianHyrde har varit en mirakel för mej !! Provat så många från några av de dyraste color schampo/ balsam men sen hittade denna 🤩 produkt från @Maria Nila colour gift set ( finns att köpa separat och aven med lite färg boost 👩🏽‍🦱👩‍🦰 / silver S & B 👩🏼‍🦳 produkter ) men just denna produkten; bygger upp hår styrka och struktur,shines ,mjukna samt återfukta. Reducera färgförlusten som händer annars med tvätt, värmstyling och skydda håret emot UV-Strålning samt att fria radikaler. Ytterligare en PLUS FÖR SOMMAREN!! sen så klart @Axel Björn color shot som är så enkel , bara lägga till i en bra color safe balsam för kunna använda när du känner för ger håret exakt som de heter COLOR SHOT - ingen stress eller dåligt emot håret. Endast en färg Boost när solen / simning blekna ditt redan färgat hår eller vill lägga till tillfällig färg, PLUS den innehåller Solrosolja, Vitamin E och PRO-vitamin B5 för glans och vård …. Tro mej denna Beauty kit har räddat mitt hår från all stress jag gjorde emot den 🥺 lesson learned! Don’t bleach to many times a week with a high % bleach!! Så värt varenda öre för jag svär om ni är samma hår beroende som mej men råkat göra fel … detta är räddning! Eller innan de behövs får ditt hår till Top Notch Cat walk ready look !! 💃. #TÄVLING
Fortsätt utforska gemenskapen!