/ Här är mitt parfymkit till tävlingen! 🫶🏼 De två första
Nora
Beauty Pro
09/09/23-05:55(redigerad den 09/09/23-06:07)
Clean
Classic Warm Cotton EdP 60 ml
BYREDO
Blanche Eau de Parfum 100 ml
Carolina Herrera
Good Girl EdP 30 ml
Stronger With You Intensely EdP 30 ml
Här är mitt parfymkit till tävlingen! 🫶🏼
De två första parfymerna listade är enligt mig vardagsparfymer. Bägge luktar otroligt fräscht, nytvättat och nyduschat, passar alla årstider. 🧼 Cleans parfym är en riktig klassiker till en ”rimligare” peng, och för den som vill lyxa till det är Byredos Blanche ett toppenval. Jag brukar dela upp mina egna dofter i kvälls- och dagsparfymer, de ovan nämnda tillhör förstås dagsparfymerna. När det kommer till kvällsparfymer uppskattar jag tyngre dofter som hade passat om man skulle gå ut eller på en dejt en sen höstkväll! Den första listade här är även den en klassiker, Carolina Herreras Good Girl, den ultimata dejtparfymen! 👠 Den sista listade kan kännas otippad i och med att det är en ”killparfym”, men jag skulle vilja tipsa alla tjejer om att testa den på sin egna hud (viktigt att det är intensely). Den är väldigt unisex och luktar oootroligt på kvinnor (kanske till och med bättre än på män)!😮💨❣️
Det hade varit kul att få vinna då jag aldrig tidigare fått möjligheten att testa en Narciso Rodriguez parfym!