/ För att finna balans i vardagen brukar jag unna mig själv
Martyna
Beauty Star
30/09/24-12:59
The Ritual Of Sakura Body Scrub 250 g
Rituals
The Ritual Of Sakura Body Scrub 250 g
The Ritual Of Sakura Hair & Body Mist 50 ml
Rituals
The Ritual Of Sakura Hair & Body Mist 50 ml
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
Rituals
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
För att finna balans i vardagen brukar jag unna mig själv lite extra genom att ta hand om mig själv och min hälsa. För mig är det en speciell ritual som jag dedikerar mig själv i slutet av veckan där kroppen och själen behöver lite extra kärlek och paus från vardagen. Då tar jag oftast en varm dush på kvällen där jag använder min favorit serie från rituals - sakura som luktar helt fantastisk och ger mig en spa känsla där jag känner mig avkopplat och lugn. Jag avslutar dagen med en ansiktsmask och då är jag redo att avsluta dagen med en härlig bok i handen. Hela processen ger mig en energikick som sedan driver mig framåt resten av veckan. Man kan bli såväl lyckligare som mer produktiv om man fokuserar på att ta väl hand om sig själv, eftersom min kropp är mitt tempel och den hjälper mig att känna av när saker och ting går överstyrt, genom att skapa balans i livet kan man både må bättre och bli lyckligare. Man kommer kunna optimera och maximera såväl sin egen hälsa som sin egen glädje, mitt allmänna välbefinnande och min produktivitet. Detta samtidigt som jag håller nere stressen och verkligen börjar njuta av livet och allt annat den har att bjuda på. 
Fortsätt utforska gemenskapen!