/ Ett must have! Jag börjar med att fila och jämna ut naglarna
Sofia
Beauty Beginner
25/05/21-12:02
Scratch Nails
Nail Food® 30 ml
Scratch Nails
Crystal Stone
Scratch Nails
Nail Shining Buffer
Scratch Nails
No Dry Hands Moisturizer 50 ml
Ett must have! Jag börjar med att fila och jämna ut naglarna med nagelfilen Crystal Stone. Den är så bra att man snabbt och smidigt kan fila nageln utan att förstöra den. Nageln både känns och ser livligare ut varje gång. Jag tycker att Crystal Stone är lätt att hålla i, lätt att jobba med, och ger bra resultat.
Sedan fortsätter jag med Shining Buffer för att jobba mer på nagelns yta. Jag tar försiktigt bort ojämnheter och polerar den.
Därefter applicerar jag Nail Food, min favorit! bästa nageloljan! Den doftar så gott och levererar resultat. Nageln blir starkare, växer ut snabbare och känns i bättre skick.
Jag avslutar med handkräm så att både händer och naglar vårdas. Scratch Nails handkräm tycker jag är extra bra till skillnad från många andra, eftersom den snabbt absorberas in i huden istället för att kladda. Den återfuktar, mjukgör och ger näring till både naglar och hud. Den doftar gott och är dessutom i tillräckligt liten storlek för att få plats i en handväska. Perfekt under vintern! #tävling