/ Det här är dom fyra parfymerna som jag har använt mest!
loin
Beauty Star
11/09/23-09:39
JOY By Dior EdP Intense 50 ml
DIOR
JOY By Dior EdP Intense 50 ml
The Scent For Her EdP 100 ml
Hugo Boss
The Scent For Her EdP 100 ml
Good Girl EdP 30 ml
Carolina Herrera
Good Girl EdP 30 ml
Perfect EdP 50 ml
Marc Jacobs
Perfect EdP 50 ml
Det här är dom fyra parfymerna som jag har använt mest! parfymerna, JOY av dior är en väldigt blommig somrig känsla till sig. Även Hugo Boss och Marc Jacobs parfymen har en härlig och somrig känsla. det är den röda tråden för dessa tre parfymer. funkar bra för varje dag speciellt på sommaren då den är väldigt söt. Carolina Herreras Good Girl skiljer sig mycker från dom andra 3 parfymerna, den är väldigt mogen i doften och passar bra till fest och vinter tider. det är en unik doft som kommer att få dig att sticka ut på ett bra sätt.
Fortsätt utforska gemenskapen!