/ Dessa produkter önskar jag mig då jag tror starkt på att de
Ivana
Beauty Star
08/12/22-18:21
Dolce and Gabbana
Light Blue Eau Intense Pour Homme EdP 100 ml
Backstage Face Glow Palette 001 Universal
Clinique
Almost Lipstick Black Honey
XLASH
Super Youth Retinol Eye Gels
Dessa produkter önskar jag mig då jag tror starkt på att de skulle passa tillsammans, då dessa produkter enligt mig skriker clean, simple och classy vilket jag alltid försöker utstråla! Samt att man som student på universitetet också inte alltid har tid att fixa sig så snabbt, så detta beauty kit hade verkligen hjälpt! Först ut så har vi Honey black från Clinique, otroligt vacker naturlig färg som jag sett har sätt sig fint på läpparna och varit väldigt enkel att styla till olika outfits och annat smink. Läppstiftet passar på både kalla och varma toner vilket jag tycker är ganska revolutionerande. Sedan har vi Dior paletten, som enligt mig sitter så fint och verkligen ger liv och glow till ansiktet. Sedan har vi parfymen Blue Light intense från Dolce & Gabbana som har en grundlukt i citrusnoter så som grapefrukt och mandarin, och en touch av medelhavet och andra mysiga noter. Sist men inte minst så har vi xlash eye gels som är den enda produkten jag faktiskt har provat! Dessa eye gels har hjälpt mig så otroligt mycket då jag tyvärr för det mesta har väldigt stora ringar, och när jag använder dessa så ser jag efter varje användning att det faktiskt gör skillnad. Jag som har fått stå ut med kommentarer om mina ringar under ögonen uppskattar denna produkt otroligt mycket! 😊