/ Brukar alltid välja parfym för tillfället, om man ska ut på
Angelica
Beauty Star
15/09/23-15:13
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Yves Saint Laurent
Black Opium EdP 30 ml
DIOR
JOY By Dior EdP 50 ml
Paco Rabanne
1 Million Parfum 50 ml
Brukar alltid välja parfym för tillfället, om man ska ut på kvällen brukar en välja något som är lite mer intensivt i doften. Annars brukar jag använda en som är lite mjukare i tonerna i vardagen, men har alltid gillat dem som är lite mer intensiva i doften när det är lite kallare ute, ibland blir det till och med någon herr parfym dem dem luktar så gott!