/ Ända sedan jag testade Burberry Her på Heathrow flygplats i
Sofia
Beauty Beginner
05/12/24-15:02
Burberry
Her Elixir EdP 30 ml
Calvin Klein
Eternity For Women EdP 50 ml
DIOR
Miss Dior EdP 50 ml Gift Box
NARS
Liquid Blush Orgasm
Ända sedan jag testade Burberry Her på Heathrow flygplats i London har jag önskat mig den🩷 Den feminina, söta doften och den rosa flaskan är jag i ett nötskal😍😍
Calvin Klein Eternity parfymen har i många, många år varit min mammas älsklingsparfym. När jag känner av den minns jag genast alla fester, evenemang, och middagar vi varit på tillsammans och efter allt hon givit mig skulle jag älska att överraska henne med den👑
Min syster kanske inte har gett mig så många gåvor, men vår syskonrelation är något extra och att skämma bort henne med presenter är något av de bästa jag vet. Miss Dior parfymen bekroppsligar henne fullt ut och den där dagen på Heathrow Airport blev hon kär i den och jag visste att jag en dag är tvungen att ge henne den🎄
Anledningen till att jag önskar mig blushen är inte alls lika sentimental. Min nuvarande liquid blush närmar sig sina sista dagar och precis som jag inte kan leva utan min mamma eller syster hade jag nog inte klarat mig länge utan en liquid blush innan jag blir galen🫠