/ 1. Paula’s choice 2% liquid exfoliant. Denna exfoliant är en
zeynab
Beauty Star
05/12/24-13:18
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant 118 ml
Ultra Facial Moisturizer 75 ml
Lira EdP 100 ml
Isadora
Glow Stick Highlighter 24 Sparkling Beige
1. Paula’s choice 2% liquid exfoliant. Denna exfoliant är en en favorit hos mig och flertal andra för en anledning! Med 2% salicylsyra (BHA) hjälper den till att förfina porerna, minska orenheter och jämna ut hudtonen utan att torka ut huden. Den är skonsam nog för daglig användning men tillräckligt effektiv för att ge synliga resultat snabbt. Perfekt för att ge huden den där ”glow-up"-effekten.
2. Sticky Glow Highlighter från Isadora. En magisk produkt för mig och alla andra som älskar den fräscha och daggiga looken! Den här highlightern är lätt att applicera och smälter in i huden för en naturlig, glansig finish.
3. Kiehls ultra facial moisturizer. En verklig vardagshjälte för återfuktning för mig. Denna kräm är både lätt och närande, vilket gör den perfekt för alla hudtyper, även känslig hud. Den återfuktar huden djupt utan att kännas fet, och den fungerar lika bra under makeup som för en minimalistisk hudvårdsrutin. Det är en klassiker för att huden ska kännas mjuk, smidig och hälsosam.
4. Lira från Xerjoff. En av mina favorit dofter som känns som en perfekt blandning av varm vanilj, karamell och citrus som skapar en sofistikerad, sensuell och drömlik aura.