/ 1. BYREDO Unisex parfym är årets julklapp, jag är
Marwah
Beauty Star
05/12/24-11:35(redigerad den 05/12/24-12:27)
BYREDO
Eyes Closed EdP 50 ml
Bioeffect
EGF Power Serum 15 ml
Exfoliating Enzyme Mask 40 g
Sisleÿa L'Integral Anti Age Duo Gift Set
1. BYREDO
Unisex parfym är årets julklapp, jag är besatt av denna parfym Eyes Closed EdP 100 ml älskaaaaaaaaaaaaaaar.
2. Bioeffect EGF Power Serum 15 ml
EGF Power Serum är ett intensivt åldersbekämpande serum. Serumets kraftfulla anti-aging formula innehåller bara 12 ingredienser. Hudens densitet och kollagenproduktion ökar, hudbarriären stärks och hudtexturen blir jämnare medan fina linjer och rynkor minimeras. Anti-aging serum med intensiv effekt, motverkar rynkor, uttorkning och hyperpigmenteringar, stödjer och stärker hudbarriären.
3. Sisley Exfoliating Enzyme Mask 40 g
Exfolierande enzymmask är en mild och exfolierande exfoliering som ger en förnyad glöd och utstrålning. Maken har,100% naturliga enzymerna från papain. Av att använda Enzyme Mask Huden jämnas ut, blir mjuk och silkeslen.
4. Sisley Sisleÿa L'Integral Anti Age Duo Gift Set
Sisleÿa L'Intégral Anti-Âge Extra-Riche kämpar mot de synliga åldrande tecken. innehåller aktiva ingredienser och omstrukturering aktiva ingredienser (Ursolic syra, vitaminer, mineraler, aminosyror, soja. Som Resultat är spektakulära på rynkor, fasthet, radiance, densitet och släckning att bevara hudens ungdomlig.Jag brukar alltid tänka på andra än på mig själv. Efter 20 år giftermål är jag själv nu med två barn, som kämpar med livet på alla sätt. Min dotters sjukdom. Hoppas jag vinner