/ đŸŒ± Zarkoperfume Inception đŸŒ± Tack till @136708369 som
Sofia
Beauty Pro
10/05/24-16:01
đŸŒ± Zarkoperfume Inception đŸŒ± Tack till @Linda-Marie som uppmanade mig att köpa denna trots att jag inte kunde testa den innan köp! Jag chansade och hade tur – jag Ă€r helt förĂ€lskad i denna doft. 💚 Det Ă€r den enda unisexparfymen jag nĂ„gonsin luktat pĂ„ som inte luktar för manligt. Det Ă€r som att den Ă€r sprungen ur naturen utan nĂ„gon tanke pĂ„ varken manligt eller kvinnligt. Den Ă€r vĂ€ldigt grön och naturig men utan att lukta typ mossa och sĂ„nt som jag inte gillar. FrĂ€sch och uppfriskande som kĂ€llvatten. Jag vet inte hur jag ska beskriva doften, för mig luktar den som naturens krafter, som moder jord pĂ„ flaska! Den Ă€r vĂ€ldigt speciell och jag gillar den mer och mer för varje gĂ„ng jag luktar pĂ„ min arm nu. 💚 Denna parfym har sex faser av doftnoter istĂ€llet för de vanliga tre – toppnoter, hjĂ€rtnoter och basnoter. Skulle verkligen rekommendera den till alla som gillar frĂ€scha, gröna dofter, oavsett om du Ă€r manlig, kvinnlig, mitt emellan eller nĂ„gonstans utanför boxen. đŸłïžâ€đŸŒˆ Den hĂ€r doften passar alla Ă„ldrar ocksĂ„.
Inception EdP 100 ml
Zarkoperfumes
Inception EdP 100 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!