đ± Zarkoperfume Inception đ±
Tack till @Linda-Marie som uppmanade mig att köpa denna trots att jag inte kunde testa den innan köp! Jag chansade och hade tur â jag Ă€r helt förĂ€lskad i denna doft. đ
Det Àr den enda unisexparfymen jag nÄgonsin luktat pÄ som inte luktar för manligt. Det Àr som att den Àr sprungen ur naturen utan nÄgon tanke pÄ varken manligt eller kvinnligt.
Den Ă€r vĂ€ldigt grön och naturig men utan att lukta typ mossa och sĂ„nt som jag inte gillar. FrĂ€sch och uppfriskande som kĂ€llvatten. Jag vet inte hur jag ska beskriva doften, för mig luktar den som naturens krafter, som moder jord pĂ„ flaska! Den Ă€r vĂ€ldigt speciell och jag gillar den mer och mer för varje gĂ„ng jag luktar pĂ„ min arm nu. đ
Denna parfym har sex faser av doftnoter istĂ€llet för de vanliga tre â toppnoter, hjĂ€rtnoter och basnoter. Skulle verkligen rekommendera den till alla som gillar frĂ€scha, gröna dofter, oavsett om du Ă€r manlig, kvinnlig, mitt emellan eller nĂ„gonstans utanför boxen. đłïžâđ Den hĂ€r doften passar alla Ă„ldrar ocksĂ„. Zarkoperfumes
Inception EdP 100 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!