/ Wow vilken dröm det hade varit att vara med på detta event!!
Erza
Beauty Pro
11/11/22-21:29(redigerad)
Wow vilken dröm det hade varit att vara med på detta event!! Jag hade velat vinna då det alltid har varit en dröm att vara med på ett beauty event där man kan mingla runt och träffa nya personer som gillar det man själv gillar. Jag hade så gärna velat bli sminkad och få håret stylat av Björn Axén. Man har sett så mycket såna event på instagram där bloggerskor man följer deltar och det ser så himla kul ut!😍🙀  Med mig hade jag tagit min storasyster som alltid har stöttat mig och varit som en andra mamma för mig. Hon har hjälpt mig genom skolan , varit den jag vänt mig till för råd. Hon har alltid motiverat mig till att följa mina drömmar och har alltid varit den som lyft upp mig i olika sammanhang. Hjälpte mig även hitta ett bra jobb. Trots allt det goda hon har gjort för mig, min mamma och mina 2 systrar så lever hon idag i ett förhållande med en man som visade sig vara allt annat än vad han framstod som i början. Hon har mått psykiskt dåligt i 2 år nu . Hon blev nyligen gravid med sitt andra barn och fick i måndags reda på att hon har fått graviditetsdiabetes. Hon har verkligen varit med om mycket. Och efter allting hon gjort för mig som syster så hade jag helt klart tagit med henne till detta event så att hon kan få vara med om något roligt och något hon tycker om. Jag kan säga att hon är en större beauty geek än vad jag är haha❤️
Fortsätt utforska gemenskapen!