Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg
What KBT made me buy! #whatKBTmademebuy Ni är ju fantastiska
Emma
KICKS-anställd
02/08-09:20
What KBT made me buy! #whatKBTmademebuy Ni är ju fantastiska på att lägga upp tips och inspiration till produkter och jag vill ju bara köpa ALLT! :D Jag söker ständigt efter nya hudvårdsprodukter och denna gång lade ja en beställning på bland annat dessa godingar ni ser nedan 😍 och får jag bara säga WOW! Emma S. Vitamin C10 Booster som har gett min hud extra glow och fyllt på med C vitamin för fulla muggar och min hud äääälskar den, slukar den totalt! Husen blir väldigt jämn och fin så denna blev en hit! BRA REKOMMENDERAT AV ER! 💜 Sen har vi också den nya krämen från Ole Henriksen Strength Trainer Peptide Boost Moisturizer som jag fastnade för direkt! det är den mest perfekt feta krämen som övergår till en mer Gel liknande konsistens när man masserar in den och den innehåller peptider, ceramider, kollagen och amino-hyaluronsyror. En riktig cocktail för den torra husen som behöver stärka hudbarriären till sitt yttersta 😍 Passar alla hudtyper HUR PERFEKT? Vad säger ni? har ni provat dessa? Vad tyckte ni? 💜
Ole Henriksen Strength Trainer Peptide Boost Moisturizer 50 ml
Ole Henriksen Strength Trainer Peptide Boost Moisturizer 50 ml
Emma S. Vitamin C10 Booster Face Serum 30 ml
Emma S. Vitamin C10 Booster Face Serum 30 ml