/ Visst blir man glad 😊 nĂ€r man fĂ„r med varuprover! Tycker
Nikki
Beauty Pro
16/09/24-07:50
Visst blir man glad 😊 nĂ€r man fĂ„r med varuprover! Tycker dĂ€rför att det Ă€r sĂ„ synd att KICKS och mĂ„nga andra inte lĂ€ngre skickar med nĂ„gra. NĂ„got litet som ger mycket. Som kund kĂ€nner man sig uppskattad genom denna lilla extra "gĂ„va" och dessutom vet jag inte hur mĂ„nga gĂ„nger man faktiskt upptĂ€ckt en produkt som man gillat sĂ„ mycket att man senare köpt den. I helgen fick jag hem ett paket dĂ€r nĂ„gon vĂ€ldigt generös person packat min bestĂ€llning och skickat med inte mindre Ă€n 4 varuprover pĂ„ 3 olika produkter (parfym, makeup och 2 x hudvĂ„rd). Visserligen inte nya för mig men sĂ„ glad jag blev! đŸ„° Marc Jacobs nya Daisy Wild EdP: Inspirerad av en bukett vilda blommor. Fruktig (bl a doftnoten bananblomma ingĂ„r) och blommig med gröna inslag och trĂ€iga noter. IT Cosmetics Your Skin But Better: HudvĂ„rdande och högtĂ€ckande foundation med neutral finish och SPF50 som Ă€r sĂ„ mycket mer Ă€n en foundation. LĂ€s pĂ„ produktsidan och testa i butik. En riktig ⭐-produkt! Biotherm Cera Repair Barrier Cream: HĂ€rligt fyllig och Ă„terfuktande krĂ€m som stĂ€rker hudbarriĂ€ren. Älskas av min torra och lite kĂ€nsliga hud. En vinterfavorit jag haft och kommer köpa igen!☃ PS. Vill man prova denna (och mycket annat) sĂ„ har jag sett att den i Ă„r ingĂ„r i Biotherm's adventskalender (dock ej fullsize). Tror inte jag Ă€r ensam om att sakna varuprover eller vad tycker ni?
Daisy Wild EdP 100 ml
Marc Jacobs
Daisy Wild EdP 100 ml
Daisy Wild EdP Refill 150 ml
Marc Jacobs
Daisy Wild EdP Refill 150 ml
Daisy Wild EdP 30 ml Gift Box
Marc Jacobs
Daisy Wild EdP 30 ml Gift Box
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Light
IT Cosmetics
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Light