Vill du också en bra fransdag varje dag? Är volymfulla och långa fransar som håller en böj heeela dagen något du vill ha? Har haft min nuvararande fransrutin i över ett halv år och inte haft en dålig fransdag sen dess. Det här är hur jag gör.
- Först böjer jag mina fransar med Make Up Stores fransböjare, vilket jag tycker är den bästa jag testat. Jag börjer mina fransar mycket för att få en "C form" på fransarna, så när du tror du är klar så böj lite till:)
- Sen tar jag och sätter Vaselin på fransarna, det hjälper för att hålla böjen och även skydda fransarna från mascaran.
- Vänta lite och böj igen
- Sen är det dax för mascara. Största tipset är verkligen vattenfast mascara, Det håller böjen hela dagen även om det kan verka obehagligt i början. Jag använder alltid Maybelline Lash Sensational Waterproof. Glöm inte att lägga mascara längst in i roten för att få fransarna se extra långa ut.
- Efter det är det dax att ta Loreal Telescopic Mascaran, men bara på toppen av fransarna, och glöm inte baksidan för extra längd.
Hoppas ni testar och gillar denna rutin lika mycket som jag gör!