Hem / Alla inlägg / Varning för långt inlägg 🫶🏼 Snart går detta skönhetsår
Irena
Beauty Pro
12/21/23-20:58 (redigerad den 12/21/23-20:58)
Varning för långt inlägg 🫶🏼 Snart går detta skönhetsår mot sitt slut. Sedan jag upptäckte beauty talks i februari har jag testat en massa produkter som jag annars aldrig hade tänkt på, allt tack vare er här på commmunityt. Vilken skara av skönhetsfantaster det finns här, helt underbart 🌸 Jag har fått vara beauty tester, deltagit på ett beauty talks event och fått träffa massa underbara människor. Jag har också försökt vara kreativ och testa olika makeup stilar som jag delat med mig av på forumet. Tack för all feedback och för att jag fått träffa massa underbara människor på detta forum 😍  Någonting som varit mindre roligt, eller vi kanske kan säga mindre lönsamt är att alla nya produkter jag har köpt tyvärr inte hållit måttet i längden. När man är en person som gärna testar nya saker och är lite impulsiv så blir det lätt att köpen drar iväg lite för långt ibland och jag börjar fråga mig själv om jag verkligen får valuta för pengarna.  Innan jag upptäckte beauty talks höll jag mig till cirka 3-4 märken när jag köpte smink, främst Lancome och Estee lauder. Just nu har jag väl cirka 15 olika. Jag har väl även något spår av ocd då jag kan känna mig stressad av att ha en massa produkter i olika färger, märken och framförallt dubbletter. När saker bara ligger och kanske inte används i den utsträckning de borde, vilket ofta slutar med att jag ger bort eller säljer dem.  Så efter att ha testat minst ett femtiotal nya produkter detta år har jag landat i att jag från och med nu enbart ska inhandla makeup från Nars (har ännu inte hittat någon brynpenna och rouget i färgen TAOS bevakar jag sedan tre veckor tillbaka). Jag har insett att dessa produkter inte bara tilltalar mig estetiskt utan även utifrån vad de levererar när det kommer till utseende och hållbarhet. Och med detta så kommer här mitt senaste köp som jag unnade mig själv i tidig julklapp. Ett rött läppstift bland annat (tyvärr kom det fram lite defekt så får se om kundtjänst kan hjälpa mig med det). Ögonskuggspaletten i nyansen Mojave är bland det finaste jag sett. Såg den under Kicks beauty talks event 1 december och visste att jag bara måste ha den i min sminkväska. Imorgon är det fredag och nedräkningen till Jul har börjat. Jag vill därför önska er alla en God Jul och hoppas att tomten blir extra snäll mot alla i år! 🎄🎁⭐️
Varning för långt inlägg 🫶🏼  Snart går detta skönhetsår
Varning för långt inlägg 🫶🏼  Snart går detta skönhetsår - 2
Varning för långt inlägg 🫶🏼  Snart går detta skönhetsår - 3
Varning för långt inlägg 🫶🏼  Snart går detta skönhetsår - 4
NARS
Laguna Bronzing Powder 02 (Original)
NARS
Radiant Creamy Concealer Crème Brulée
NARS
Quad Eyeshadow Mohave
NARS
Natural Radiant Longwear Foundation Punjab
NARS
Powermatte Lipstick 112 American Woman