Mon hud Ă€r torr. Bioderma Micellar och Klairs toner anvĂ€nder jag alltid, idag tog tonern slut och jag ska försöka anvĂ€nda andra toners jag har hemma, fĂ„r se hur mĂ„nga dagar jag klarar detđlite mycket pĂ„ huden sĂ„ tog bara lite av det nya serumet frĂ„n The Ordinary ett helt nytt mĂ„rke för mig att anvĂ€nda som ocksĂ„ som kĂ€nns bra för min torra hud! Vill ju fĂ„ med C- vitamin serumet frĂ„n Avene som ocksĂ„ Ă€r tjockare och fuktgivandeđ! imorgon fĂ„r jag nog nöja mig med det frĂ„n Avene eftersom det rĂ€cker och ta det nya frĂ„n The Ordinary pĂ„ kvĂ€llen.
krĂ€men frĂ„n Elixir Cosmetics dom bytt namn till Face Formula Ă€r jĂ€ttefin och det Ă€r en del kvar och den behöver jag anvĂ€nda nu sĂ„ den inte stĂ„r. Skulle gĂ€rna ha den hör krĂ€men jĂ€mt, superbra pĂ„ mig men lite dyr för det minst 1400 kr kostar den. NĂ€r den gĂ„tt in solskyddande frĂ„n Smuuti, inte en favorit och har en precis gjort slut pĂ„ den men har en till. Set fĂ„r duga nĂ€r jag inte Ă€r ute sĂ„ mycket eftersom det Ă€r det som det duger till tycker jag. Solskydd pĂ„ lĂ€pparna frĂ„n Nivea, nytt och jag har annan storfavorit egentligen, sĂ„ fĂ„r se hur jag tycker och sen Ă€ven nytt tonat lĂ€ppbalsam frĂ„n Decubal som jag gillar direktđ„°
HĂ„ret frĂ€schas upp med hĂ„rolja frĂ„n Amika som dofter underbart över SuverĂ€n multiprodukt frĂ„n Joico vill du bara ha en leave in Ă€r den ett bra köp skyddar hĂ„ret, reder ut och ger fukt och glans och Den ultra lĂ€tta sprayen frĂ„n Maria Nila för att det bara blev sĂ„ för drn stod nĂ€ra đđ©·đđ