VACKER PRECIS SOM DU ĂR! đȘ·
KICKS retuscherar inte sina bilder!
Delar vi medlemmar denna policy?
Handen pÄ hjÀrtat. Man behöver inte ha en speciellt avancerad kamera för att suga in kinder, markera kÀklinjen, förstora ögonen eller förstÀrka ögonfÀrgen.
Var och en fĂ„r förstĂ„s tycka och göra vad man vill. Jag personligen gör det inte sĂ„ skulle ni springa pĂ„ mig nĂ„gonstans sĂ„ kĂ€nner ni igen mig! đ
Min mammas generation hade omslaget pÄ Vecko Revyn att mÀta sig med varje vecka medan min generation vuxit upp med att stÀndigt matas med perfekt retuscherade mÀnniskor som skönhetsideal.
Ăr glad att jag insett att min sjĂ€lvkĂ€nsla inte alls hĂ€nger ihop med hur jag ser ut.
Detta kan jag bl a tacka min mamma för.
Kanske tÀnker jag sjÀlv annorlunda nÀr jag blir Àldre men det kÀnns faktiskt som att vi unga Àr betydligt mer osÀkra pÄ att duga som vi Àr Àn tidigare generationer nÄgonsin varit.
Sorgligt men sant!
Detta Àr min Äsikt och man behöver verkligen inte dela den men hur ska man fÄ sin dotter att tycka att hon Àr fin som hon Àr om man sjÀlv Àr fixad bÄde hÀr och dÀr?
SjÀlvklart gör man vad man sjÀlv vill men jag tycker att man Ätminstone bör vara Àrlig nog att stÀlla sig sjÀlv frÄgan. Varför? Och vad Àr det man förmedlar? Gör man det verkligen bara för sig sjÀlv eller för andra?
Skulle man vÀlja att lÀgga pengarna och utsÀtta sig för riskerna om man bodde pÄ en öde ö?
Skriv gĂ€rna vad ni tycker, tĂ€nker, fĂ„tt med er och gör! Men hĂ„ll en god ton! đ„°
För visst Ă€r det Ă€ndĂ„ fantastiskt att vi alla oavsett Ă„lder, bakgrund osv kan mötas hĂ€r genom vĂ„rt stora gemensamma intresse och dela, tipsa och inspirera men ocksĂ„ ta upp och diskutera lite djupare Ă€mnen. đ