/ Tror aldrig jag har lagt upp ett återvinnings inlägg här och
Irena
Beauty Pro
25/02/26-10:19(redigerad den 25/02/26-10:22)
Tror aldrig jag har lagt upp ett återvinnings inlägg här och det är nog för att jag har den fantastiska förmånen att ha ett sopsug för plast utanför mitt höghus vilket gör att jag slipper sortera plats i återvinningskärlen. Men här tänkte jag ändå visa lite produkter som jag använt upp och vilka jag absolut kommer köpa igen 😊 Redken anti snap - en räddare i nöden för slitet hår som utsätts för mycket styling, färg och värme. Medik 8 pore gel intense. Min favoritcleanser som min poriga kombohy älskar Mixoon bean essence - också en ny favorit som verkligen jobbar mot porer och textur/orenheter C.T - magic hydration cleanser. Har nog aldrig haft en cleanser som tar bort smink lika effektivt. Velar dock om jag ska köpa en ny eftersom det inte går att använda rabatt på denna och den svider som attans i ögonen 😆 Bioderma Sensibio micellärvatten - superbra för alla hudtyper.  All i am - eye cream. Sååå bra. Tyvärr rätt dyr men hittar ingen jag gillar bättre De produkter jag inte nämnt kommer jag inte köpa igen 🌟
Extreme Anti-Snap Leave-In Treatment 250 ml
Redken
Extreme Anti-Snap Leave-In Treatment 250 ml
Charlotte's Magic Hydration Revival Cleanser 120 ml
Charlotte Tilbury
Charlotte's Magic Hydration Revival Cleanser 120 ml
Pore Cleanse Gel Intense 150 ml
Medik8
Pore Cleanse Gel Intense 150 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!