/ Toppen att vi kan dela tips och inspiration här tillsammans
Anna
Beauty Pro
11/02/26-19:55(redigerad den 12/02/26-04:11)
Toppen att vi kan dela tips och inspiration här tillsammans och skapa en lättsam men stöttande och energigivande plats där alla kan få vara sig själva🥰😀🤗💕 Jag går absolut in här för att fylla på med energi och bara för att få en trevlig känsla ibland, Tack till er alla för det❣️ Är såpass gammal att jag inte tycker allahjärtasdag behöver firas Valentine firades inte mer än att rosor kunde skickas på grundskolan och typ ingen brydde sig om något sånt, på gymnasiet fanns det inte över huvudtaget. Min bästa vännina som är 14 år yngre än mig tycker det är mycket viktigt att fira och hon ska fira med sin man och ja jag har ju min älskling men bryr mig inte faktiskt om en speciell dag att fira i almenackan. Och min väninna skojar om att jag typ vägrar fira men vill säga, alla som känner sig ensamma, skit i dagen! Det gör jag och vill inte att vi har en dag till som blir som julafton, många känner sig extra ensamma. Kanske är det för att jag inte växt upp med det men jag tycker så. Och jag vill hellre få god lagad mat hemma en jobbig Tisdag eller äta gott ute andra dagar än den här dagen när alla par ska sitta uppradade på restaurang för att det är ett visst datum🥰🥰🥰 Tycker verkligen inte rosor ska skickas i skolan, behöver väl inte förklara varför❤️
Keratin Healing Oil Hair Treatment 100 ml
L'ANZA
Keratin Healing Oil Hair Treatment 100 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!